POKLIČITE NAS
041 307 842

0Item(s)
0 izdelkov Košarica

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogosta vprašanja

Pozdravljeni!

Pred vami so odgovori na pogosta vprašanja, ki so nam jih posredovale naše stranke in obiskovalci naše spletne strani www.ilovemobi.si.

Koliko znašajo stroški pošiljanja?

V primeru plačila po predračunu ali preko sistema Paypal je dostava po vsej Sloveniji brezplačna. V kolikor ste se odločili plačati po povzetju, je strošek simboličen: 1,90€.

Artikel sem prevzel/a in mi ni všeč oz. je z njim nekaj narobe. Ali ga lahko vrnem/zamenjam?

V situaciji, ko naročite napačen izdelek, kateri ne ustreza vašemu telefonu, ga lahko enostavno vrnete ali zamenjate v roku, ki je določen v Splošnih pogojih poslovanja. V kolikor ste prejeli artikel, ki je poškodovan, vas prosimo, da nam ga pošljete nazaj in navedete način vrnitve kupnine z vsemi potrebnimi podatki (TRR, …) in po prejemu izdelka vam bomo povrnili celoten znesek nakupa.

Kako plačam paket?

Pri nas je možno plačilo po predračunu, s sistemom Paypal ali plačilo po povzetju. Če ste se odločili za plačilo po povzetju, enostavno poravnate celotni znesek dostavni službi, ko vam ta pošiljko dostavi. V primeru plačila po predračunu boste prejeli vse potrebne podatke za plačilo (TRR, podatki podjetja, sklic, namen plačila) na svoj elektronski naslov v potrditvenem mailu, ki vam ga bomo poslali po uspešno oddanem naročilu. V tem primeru in v primeru plačila preko sistema Paypal bomo naročeni/e artikle odposlali, ko bo celoten znesek viden na našem bančnem računu ali v sistemu Paypal.

Kupon za popust ni upoštevan?

Preprosto ponovno vpiši KODO popusta na blagajni v za to namenjeno okence in klikni OK oziroma POTRDI in ta se bo avtomatsko obračunal in odštel od celotnega zneska nakupa. Upoštevan popust oz. koda za popust je vidna tudi na potrdilu plačila, katerega prejmeš po opravljenem nakupu na svoj elektronski naslov.

Kupon za popust ni več veljaven?

Vsaka KODA za popust je časovno omejena in ni veljavna, ko preteče datum akcije. Datum akcije je naveden na naših pasicah (bannerjih) na Facebook strani oziroma na naši spletni strani ilovemobi.si, odvisno, kje je bila akcija oz. koda za popust objavljena.

Ne znam oddati naročila!

S tvoje strani pričakujemo, da si najprej izbereš artikel, ki ti je seveda všeč. Nato enostavno klikni na artikel in ta se ti bo odprl v novem zavihku. V tem zavihku klikni DODAJ V KOŠARICO in odprlo se ti bo novo pogovorno okno pri katerim imaš na voljo NADALJUJ Z NAKUPOM ali NA BLAGAJNO. Če si izbral prvo možnost, enostavno ponovi začetni postopek, če pa si kliknil NA BLAGAJNO, te ta popelje na izbiro plačila (plačilo po povzetju, plačilo po predračunu ali plačilo po Paypalu).

Oddal/a sem naročilo, kdaj lahko pričakujem dostavo?

Vsa naročila po povzetju, bodo odposlana naslednji delovni dan.

Vsa plačila plačana preko sistema Paypal bodo odposlana naslednji delovni dan po prejemu plačila na naš račun pri Paypal-u.

Vsa naročila s plačilom po predračunu bodo odposlana naslednji delovni dan po prejemu sredstev na naš bančni račun.

Ali je izdelek točno tak, kot ga prikazuje slika?

Na splošno so vsi izdelki videza, kot ga prikazujejo slike pri posameznih artiklih. Razlikujejo se lahko izpisane barve na vašem zaslonu, saj uporabljamo različne tipe in vrste zaslonov/monitorjev pri katerih prihaja do barvnih sprememb.

Lahko naročene artikle osebno prevzamem?

Osebni prevzem žal ni mogoč.

Potrebujem pomoč za izbiro ovitka/etuiji, ker ne vem točno, kateri tip telefona imam. Mi lahko pomagate?

V takih primerih vam bomo z veseljem pomagali, prosimo pokličite nas na mobilno številko 041 307 842 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na info@ilovemobi.si