POKLIČITE NAS
041 307 842

0Item(s)
0 izdelkov Košarica

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji, SPP) spletne trgovine www.ilovemobi.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev kadarkoli, brez vnaprejšnje najave. Vsi splošni pogoji so vedno na razpolago na sedežu družbe. 

Definicije pojmov

Skrbnik in upravljalec (v nadaljevanju: Skrbnik, Upravljavec) spletnega mesta in domene www.ilovemobi.si je Directio – Marko Skubic s.p., Krivec 3, 1000 Ljubljana.

Spletno mesto predstavlja vsaka stran v okviru naslova www.ilovemobi.si.

Uporabnik spletnega mesta je vsaka oseba, ki obišče katerokoli spletno stran na spletnem mestu www.ilovemobi.si (v nadaljevanju: Uporabnik).

Sprejem splošnih pogojev

Uporabnik je zavezan upoštevati te Splošne pogoje. Uporabnik z uporabo spletnih strani www.ilovemobi.si sprejema te Splošne pogoje in izjavlja, da je z njimi seznanjen in da se z njimi strinja.

Cene

Vse cene so izražene v EUR.

Nismo zavezanci za plačilo davka na dodano vrednost, zato cene na spletni strani www.ilovemobi.si le-tega ne vsebujejo.

Akcijske ponudbe veljajo do izteka veljavnosti akcije ali do razprodaje zalog. 

Vse cene na spletni strani veljajo v trenutku oddaje naročila in ne vsebujejo stroškov dostave, pakiranja in stroškov plačila po povzetju, razen, če na spletni strani ni izrecno drugače navedeno. Morebitni stroški dostave, pakiranja ter plačila po povzetju so ob nakupu navedeni posebej.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Oddaja naročila

Nakupovanje v naši spletni trgovini je enostavno in uporabniku prijazno. Želeni izdelek v košarico dodate s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov v simbolu košarice. Ko imate v košarici vse želene izdelke in želite zaključiti naročilo, enostavno kliknete na košarico na vrhu strani.

Klik vas pripelje na blagajno, kjer vidite celoten povzetek svoje košarice. V tem koraku izberete način plačila, vnesete morebitno promocijsko kodo, svoje podatke, telefonsko številko in elektronski naslov. Hkrati bodo k skupnemu znesku prišteti tudi morebitni drugi stroški (poštnina, strošek plačila po povzetju,...).

Za zaključek naročila kliknete na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila". S tem se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete pomoč, smo vam na voljo preko telefona v času, ki je zapisan na spletni strani. Elektronsko pošto nam na naslov: info@ilovemobi.si pošljete kadarkoli, odgovorili pa vam bomo najkasneje naslednji delovni dan.

Potrditev naročila

Po zaključku naročila sistem spletne trgovine pošlje kupcu potrditveno sporočilo po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel pred oddajo naročila. V primeru, da kupec napiše napačen ali neveljaven elektronski naslov in potrditvenega sporočila ne prejme, naj nas kontaktira po telefonu na številko, ki je navedena na spletni strani in v času, ki je prav tako naveden na spletni strani. Elektronsko sporočilo lahko sistem na strani naslovnika prerazporedi v mape kot so: 'Neželena sporočila', 'SPAM', …, zato kupcu predlagamo, da pred klicem pregleda tudi take mape v svojem elektronskem predalu.

Naročilo

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.ilovemobi.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.

Cenik dostave

Dostava artiklov po vsej Sloveniji je brezplačna.

Pri pošiljanju odkupne pošiljke (po povzetju) zaračunamo dodaten strošek v znesku, ki je naveden pri izbiri plačila po povzetju pred zaključkom nakupa. Za pošiljanje v tujino (izven Slovenije) veljajo cene Pošte Slovenije, ki so dosegljive na spletnem naslovu: https://www.posta.si/ceniki.

Trajanja dostave

Vsa naročila po povzetju, bodo odposlana naslednji delovni dan.

Vsa plačila plačana preko sistema Paypal bodo odposlana naslednji delovni dan po prejemu plačila na naš račun pri Paypal-u.

Vsa naročila s plačilom po predračunu bodo odposlana naslednji delovni dan po prejemu sredstev na naš bančni račun.

Vsa naročila bodo dostavljena najkasneje v treh delovnih dneh.

Možnosti plačila

Plačila v spletni trgovini Ilovemobi so mogoča na naslednje načine:

  • Plačilo po povzetju. Pri tem načinu plačila se zaračuna dodatni znesek, ki je naveden pri izbiri plačila po povzetju pred zaključkom nakupa;
  • Plačilo po predračunu. Pri tem načinu plačila lahko kupcu ponudimo dodatni popust, ki velja, kadar je označen pri izbiri tega načina plačila. Vsi podatki za izvedbo plačila po predračunu so navedeni v potrditvenem sporočilu, ki ga po elektronski pošti pošljemo na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel pred oddaja naročila. Kupec plačilo izvede preko spletne banke ali UPN obrazca. Za datum plačila velja datum, ko sredstva prejmemo na naš transakcijski račun;
  • Plačilo preko sistema Paypal. Pri tem načinu plačila lahko kupcu ponudimo dodatni popust, ki velja, kadar je označen pri izbiri tega načina plačila.

Obvezni podatki pri izvedbi plačila po predračunu so:

  • Ime in priimek, ki ga je kupec navedel pri naročilu;
  • Referenca: SI 00 in sklicna številka predračuna (lahko le zadnjih pet številk).

Naši podatki za nakazilo:

IBAN: SI56 0214 0026 2097 296
BANKA: NLB D.D.
Naziv : Directio – Marko Skubic s.p., Krivec 3, 1000 Ljubljana.
Koda namena: OTHR
Referenca: SI 00 sklicna številka predračuna (lahko le zadnjih pet številk).

Vračilo blaga

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 (štirinajstih) dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona (stroški neposrednega vračila blaga).

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma, oziroma najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 (štirinajstih) dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 (štirinajst) dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe in vračila izdelkov v primeru:

  • če so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. so že porabljeni, iztrošeni ali podobno); 
  • če so izdelki umazani oz. poškodovani ali kako drugače kažejo vidne znake uporabe; 
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika; 
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam.

Vrnjeno blago potrošnik pošlje na naš naslov:
Directio - Marko Skubic s.p.
Krivec 3
1000 Ljubljana

Obrazec: Obrazec za vračilo blaga. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti na naslov: info@ilovemobi.si ali natisnjenega pošljite na naš naslov: Directio - Marko Skubic, Krivec 3, 1000 Ljubljana.

Stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemur mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Reklamacija ali pritožba

Kupec lahko blago pisno reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, oziroma v primeru vračila neuporabljenega izdelka prodajalcu, vračilo kupnine ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

OPOZORILO! Kaljeno zaščitno steklo, ki je bilo že nameščeno na ekran telefona in se je razbilo zaradi padca, udarca ali podobne nesreče, ni predmet reklamacije. Takšne zahtevke za povračilo kupnine bomo zavrnili. Namen zaščitnega stekla je, da škodo udarca prenese nase in se razbije namesto dražjega telefonskega zaslona.

Pisno reklamacijo oz. pritožbo pošljite na naš poštni ali elektronski naslov s pomočjo obrazca: Obrazec za vračilo blaga, ki je naveden v razdelku Vračilo blaga.

Komunikacija

S kupcem bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Elektronski naslov kupca lahko uporabljamo za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobimo njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponudimo jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in imamo vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter imamo določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041 307 842 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@ilovemobi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik in kupec soglašata, da si bosta po svojih najboljših močeh prizadevala morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje sporov

Directio – Marko Skubic s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Directio – Marko Skubic s.p., ki se preko blagovne znamke Ilovemobi ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.