POKLIČITE NAS
041 307 842

0Item(s)
0 izdelkov Košarica

IZKORISTI PRILOŽNOST!
 
Ob nakupu dveh ali več artiklov, 15% popust na blagajni.

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji, SPP) spletne trgovine www.ilovemobi.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev kadarkoli, brez vnaprejšnje najave. Vsi splošni pogoji so vedno na razpolago na sedežu družbe. 

Definicije pojmov

Skrbnik in upravljalec (v nadaljevanju: Skrbnik, Upravljavec) spletnega mesta in domene www.ilovemobi.si je Nina Višnar s.p., Senično 7, 4294 Križe.

Spletno mesto predstavlja vsaka stran v okviru naslova www.ilovemobi.si.

Uporabnik spletnega mesta je vsaka oseba, ki obišče katerokoli spletno stran na spletnem mestu www.ilovemobi.si (v nadaljevanju: Uporabnik).

Sprejem splošnih pogojev

Uporabnik je zavezan upoštevati te Splošne pogoje. Uporabnik z uporabo spletnih strani www.ilovemobi.si sprejema te Splošne pogoje in izjavlja, da je z njimi seznanjen in da se z njimi strinja.

Cene

Vse cene so izražene v EUR.

Nismo zavezanci za plačilo davka na dodano vrednost, zato cene na spletni strani www.ilovemobi.si le-tega ne vsebujejo.
Akcijske ponudbe veljajo do izteka veljavnosti akcije ali do razprodaje zalog.
Vse cene na spletni strani veljajo v trenutku oddaje naročila in ne vsebujejo stroškov dostave, pakiranja in stroškov plačila po povzetju, razen, če na spletni strani ni izrecno drugače navedeno. Morebitni stroški dostave, pakiranja ter plačila po povzetju so ob nakupu navedeni posebej.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Oddaja naročila

Nakupovanje v naši spletni trgovini je enostavno in uporabniku prijazno. Želeni izdelek v košarico dodate s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov v simbolu košarice. Ko imate v košarici vse želene izdelke in želite zaključiti naročilo, enostavno kliknete na košarico na vrhu strani.

Klik vas pripelje na blagajno, kjer vidite celoten povzetek svoje košarice. V tem koraku izberete način plačila, vnesete morebitno promocijsko kodo, svoje podatke in elektronski naslov. Hkrati bodo k skupnemu znesku prišteti tudi morebitni drugi stroški (poštnina, strošek plačila po povzetju,...).

Za zaključek naročila kliknete na gumb "Oddaj naročilo". S tem se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete pomoč, smo vam vedno na voljo. Tako preko telefona kot preko e-pošte na info@ilovemobi.si.

Naročilo

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.ilovemobi.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.

Cenik dostave

Dostava neomejenega števila artiklov po vsej Sloveniji je brezplačna.

Pri pošiljanju odkupne pošiljke (po povzetju) vedno zaračunamo dodaten strošek v znesku 0,70€. Za pošiljanje v tujino (izven Slovenije) nam pošljite sporočilo na info@ilovemobi.si, da se dogovorimo za višino stroška dostave.

Trajanja dostave

Vsa naročila po povzetju, oddana ob delavnikih do 15. ure, bodo praviloma poslana še isti delovni dan.

Vsa naročila po povzetju, oddana ob dela prostih dneh, bodo praviloma poslana naslednji delovni dan.

Vsa naročila s plačilom po predračunu bodo praviloma poslana na dan prejema sredstev na naš bančni račun.

Zaradi narave zalog, različnih postopkov na strani carine ali špediterja, si pridržujemo pravico do dostave v 12 delovnih dneh. V primeru, da bo predvideni rok dostave daljši od običajnega, bomo kupca o tem nemudoma obvestili s sporočilom na elektronski naslov.

Možnosti plačila

  • po povzetju
  • nakazilo po predračunu preko spletne banke ali UPN obrazca
  • plačilo preko sistema Paypal 

Opozorilo: Pomembno je, da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek, ki ste ga registrirali na naši spletni strani, da bomo lahko hitreje odpremili blago.

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 0510 0801 5785 869
BANKA: ABANKA D.D.
Naziv : I LOVE, Nina Višnar s.p., Senično 7, 4294 Križe
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko predračuna
Referenca: SI 00 sklicna številka predračuna

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik vrne blago na svoje stroške. Paketov z odkupnino ne bomo prevzeli. 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, blaga pa še nismo odposlali, mu bomo vrnili plačana sredstva takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu pisnega sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, blago vrne najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Prodajalec bo vrnil kupnino za plačane izdelke v roku 14 dni po prejemu vrnjenega blaga. Kupec mora vrniti tudi morebitna darila, ki jih je prejel ob opravljenem nakupu.

Dejansko nastalih stroškov, ki so bili že plačani in obračunani, ne vračamo. Predmet morebitnega vračila je le kupnina za posamezen izdelek.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

  • če so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. so že porabljeni, iztrošeni ali podobno); 
  • če so izdelki umazani oz. poškodovani ali kako drugače kažejo vidne znake uporabe; 
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika; 
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam; 
  • izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
I LOVE, Nina Višnar s.p.
Senično 7
4294 KRIŽE

Obrazec: Obrazec za vračilo blaga. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@ilovemobi.si ali natisnjenega na naš naslov: I LOVE, Nina Višnar s.p., Senično 7, 4294 KRIŽE

Reklamacija ali pritožba

Kupec lahko blago pisno reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

OPOZORILO! Kaljeno zaščitno steklo, ki je bilo že nameščeno na ekran telefona in se je razbilo zaradi padca, udarca ali podobne nesreče, ni predmet reklamacije. Takšne zahtevke za povračilo kupnine bomo zavrnili. Namen zaščitnega stekla je, da škodo udarca prenese nase in se razbije namesto dražjega telefonskega zaslona.

Pisno reklamacijo oz. pritožbo pošljite na naš poštni ali elektronski naslov.

Komunikacija

S kupcem bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Elektronski naslov kupca lahko uporabljamo za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobimo njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponudimo jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in imamo vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter imamo določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041 307 842 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@ilovemobi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik in kupec soglašata, da si bosta po svojih najboljših močeh prizadevala morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Kranju.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

KUPUJ CENEJE

Prijavi se na e-novice in bodi obveščen/a o novostih ter popustih.