POKLIČITE NAS
041 307 842

0Item(s)
0 izdelkov Košarica

Product was successfully added to your shopping cart.

Vračilo izdelkov

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 (štirinajstih) dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona (stroški neposrednega vračila blaga).

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma, oziroma najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 (štirinajstih) dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 (štirinajst) dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe in vračila izdelkov v primeru:

  • če so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. so že uporabljeni - odlepljena zaščitna folija na steklih, etuijih ali ovitkih);
  • nepravilno nameščena stekla oziroma neupoštevanje navodil za nameščanje stekla, kot npr. da pred namestitvijo stekla ni bila odstranjena druga zaščita (etui, ovitek ali podobno);
  • če so izdelki umazani, poškodovani, iztrošeni ali kako drugače kažejo vidne znake uporabe;
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam.

Vrnjeno blago potrošnik pošlje na naš naslov:
Directio - Marko Skubic s.p.
Krivec 3
1000 Ljubljana

Obrazec: Obrazec za vračilo blaga. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti na naslov: info@ilovemobi.si ali natisnjenega pošljite na naš naslov: Directio - Marko Skubic, Krivec 3, 1000 Ljubljana.