POKLIČITE NAS
041 307 842

0Item(s)
0 izdelkov Košarica

IZKORISTI PRILOŽNOST!
 
Ob nakupu dveh ali več artiklov, 15% popust na blagajni.

Product was successfully added to your shopping cart.

Vračilo izdelkov

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik vrne blago na svoje stroške. Paketov z odkupnino ne bomo prevzeli. 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, blaga pa še nismo odposlali, mu bomo vrnili plačana sredstva takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu pisnega sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, blago vrne najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Prodajalec bo vrnil plačana sredstva v roku 14 dni po prejemu vrnjenega blaga. Kupec mora vrniti tudi morebitna darila, ki jih je prejel ob opravljenem nakupu.

Dejansko nastalih stroškov, ki so bili že plačani in obračunani, ne vračamo. Predmet morebitnega vračila je le kupnina za posamezen izdelek.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

  • če so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. so že porabljeni, iztrošeni ali podobno); 
  • če so izdelki umazani oz. poškodovani ali kako drugače kažejo vidne znake uporabe; 
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika; 
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam; 
  • izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
I LOVE, Nina Višnar s.p.
Senično 7
4294 KRIŽE

Obrazec: Obrazec za vračilo blaga. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@ilovemobi.si ali natisnjenega na naš naslov: I LOVE, Nina Višnar s.p., Senično 7, 4294 KRIŽE

Reklamacija ali pritožba

Kupec lahko blago pisno reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

OPOZORILO! Kaljeno zaščitno steklo, ki je bilo že nameščeno na ekran telefona in se je razbilo zaradi padca, udarca ali podobne nesreče, ni predmet reklamacije. Takšne zahtevke za povračilo kupnine bomo zavrnili. Namen zaščitnega stekla je, da škodo udarca prenese nase in se razbije namesto dražjega telefonskega zaslona.

Pisno reklamacijo oz. pritožbo pošljite na naš poštni ali elektronski naslov.

Komunikacija

S kupcem bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Elektronski naslov kupca lahko uporabljamo za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobimo njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponudimo jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in imamo vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter imamo določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041 307 842 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@ilovemobi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik in kupec soglašata, da si bosta po svojih najboljših močeh prizadevala morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Kranju.

KUPUJ CENEJE

Prijavi se na e-novice in bodi obveščen/a o novostih ter popustih.