POKLIČITE NAS
041 307 842

0Item(s)
0 izdelkov Košarica

Product was successfully added to your shopping cart.

Vračilo izdelkov

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 (štirinajstih) dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona (stroški neposrednega vračila blaga).

V primeru odstopa od pogodbe podjetje najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila za vrnjene artikle v skladu s temi Splošnimi pogoji. Predmet vračila niso dodatni stroški, ki jih je kupec plačal ob naročilu.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 (štirinajstih) dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 (štirinajst) dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe in vračila izdelkov v primeru:

  • če so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. so že uporabljeni - odlepljena zaščitna folija na steklih, etuijih ali ovitkih);
  • nepravilno nameščena stekla oziroma neupoštevanje navodil za nameščanje stekla, kot npr. da pred namestitvijo stekla ni bila odstranjena druga zaščita (etui, ovitek ali podobno);
  • če so izdelki umazani, poškodovani, iztrošeni ali kako drugače kažejo vidne znake uporabe;
  • izdelki, ki imajo poškodovano originalno embalažo ali podatke, ki so za skrbnika nujno potrebni;
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam.

 

Vrnjeno blago potrošnik pošlje na naš naslov:
Etlosoma d.o.o.
Krivec 3
1000 Ljubljana

Obrazec: Obrazec za vračilo blaga.

Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti na naslov: info@ilovemobi.si ali natisnjenega pošljite na naš naslov: Etlosoma d.o.o., Krivec 3, 1000 Ljubljana skupaj z vrnjenim izdelkom.

Neuporabljene in nepoškodovane izdelke v originalni embalaži pošljite na naš naslov: Etlosoma d.o.o., Krivec 3, 1000 Ljubljana. Predlagamo, da se za vračilo uporabi način pošiljanja 'Blagovno pismo s sledenjem brez podpisa naslovnika', ker je s tem zagotovljena sledljivost pošiljke. V primeru vračila brez sledenja je kupec, ki pošiljko vrača, dolžan zagotoviti dostavo na naslov ponudnika in ponudnik ni odgovoren, če vračila ne prejmein tako tudi ni dolžan spoštovati postopka vračila kupnine. Strošek vračila izdelkov bremeni kupca. Izpolnjen 'Obrazec za vračilo blaga' lahko pošljete skupaj z izdelkom ali skeniranega na naslov: info@ilovemobi.si. Vračilo kupnine bomo izvedli skladno s Splošnimi pogoji, ki jih je kupec sprejel ob naročilu.